Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Akbaş şampiyonları ağırladı

Okul Sporları Gençler Kız-Erkek Boks Türkiye Şampiyonası’nda dereceye giren öğrenciler, İl Millî Eğitim Müdürü Nevzat Akbaş’ı ziyaret etti.

Okul Sporları Gençler Kız-Erkek Boks Türkiye Şampiyonası'nda dereceye giren öğrenciler, İl

Okul Sporları Gençler Kız-Erkek Boks Türkiye Şampiyonası’nda Karabük Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencisi Nezir Pusat Çankaya Türkiye 1.’si, Demir Çelik Anadolu Lisesi Öğrencisi Göktürk İslam Demircioğlu Türkiye 3.’sü ve Safranbolu Fatih Sultan Mehmet Fen Lisesi Öğrencisi İshak Aydemir Türkiye 3.’sü oldu.

Ziyaret kapsamında değerlendirmelerde bulunan İl Millî Eğitim Müdürü Nevzat Akbaş, geçen dönem olduğu gibi bu dönemde de ulusal ve uluslararası düzenlenen yarışmalarda şampiyonluklar ve önemli dereceler elde etmeye devam ettiklerini vurgulayarak, “Öğrencilerimizin akademik alan ile birlikte çok yönlü gelişmesi, kendilerini herhangi bir dalda gerçekleştirmesi ve keşfetmesi için devletimiz bütün imkânlarını seferber etmiştir. Ulusal ve uluslararası düzenlenen yarışmalara eğitimin her kademesinde öğretmenlerimiz öğrencilerimizi keşfediyor ve öğrencilerimizi yarışmalara hazırlıyorlar. Okullarımız öğrencilerimizi çeşitli müsabakalara hazırlama konusunda elverişlidir. Öğrencilerimiz bu imkânları en iyi şekilde kullanmaktadırlar.” ifadelerine yer verdi.

İl Milli Eğitim Müdürü Akbaş, elde ettikleri başarıdan ötürü öğrencileri ve başarıda emeği geçenleri tebrik ederek hediyelerini takdim etti.